Re: [PR] Tilføj til 1.08

Henrik:

> Det vil den ældre del af Danmarks befolkning opfatte
> forkert.

Den yngre - jeg havde ikke tjekket medlemstallet siden Peter
ryddede op tidligere på måneden.

> Traditionelt har 'godt' nemlig været en modsætning til
> 'knap',

Sådan bruger jeg det også.

> og altså betydning 'lidt mere end'. Eftersom SSLUG i dag
> har 5990 medlemmer (og jeg går ud fra at du har
> tjekket),

Det havde jeg ikke.

> kan jeg regne ud at du derimod tilhører den
> yngre del af befolkningen der opfatter 'godt' som en
> kort form af 'godt og vel'.

Det gør jeg nu ikke.

> Da vi endvidere let kunne gå hen og få 20 nye medlemmer
> inden den debat vi forhåbentlig rejser, dør ud er 'ca.'
> under alle omstændigheder bedre.

:-)

Jacob
--
"Nobody writes jokes in base 13."
 Douglas Adams

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]