Re: [PR] Tilføj til 1.08

> s/ca./godt/   ?

Det vil den ældre del af Danmarks befolkning opfatte
forkert. Traditionelt har 'godt' nemlig været en modsætning til 'knap',
og altså betydning 'lidt mere end'. Eftersom SSLUG i dag har 5990
medlemmer (og jeg går ud fra at du har tjekket), kan jeg regne ud at du
derimod tilhører den yngre del af befolkningen der opfatter 'godt' som
en kort form af 'godt og vel'. Man bør kort sagt holde sig fra at bruge
'godt' i forbindelse med talstørrelser, for lige meget hvordan man selv
bruger det, vil det blive misforstået af halvdelen af befolkningen. Da
vi endvidere let kunne gå hen og få 20 nye medlemmer inden den debat vi
forhåbentlig rejser, dør ud er 'ca.' under alle omstændigheder bedre.

.Henrik

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!
 |_aTe/\

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]