Re: [PR] DR vers. 1.07

Gitte Wange wrote:

> Jeg synes stadig at afsnittet med TV2 skal ind. Jeg har aldrig oplevet
> de store problemer med at se deres sider.
> Og som en eller anden gjorde opmærksom på i forrige tråd (tror jeg det
> var) så går den faktisk ok gennem validatoren.

Jeg synes, vi skal holde vores fokus på DR og ikke blande TV2 ind i
debatten, da det hurtigt kan se ud som om, de heller ikke overholder
standardene (jeg fik selv et link til TV Zulu fra DR, hvor det viser
sig, at de ikke overholder standarderne).

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]