Re: [PR] DR vers. 1.07

Må jeg lige være irreterende ?

(Hmmm ... ingen der råbte høj - godt så *S*)

Jeg synes stadig at afsnittet med TV2 skal ind. Jeg har aldrig oplevet
de store problemer med at se deres sider.
Og som en eller anden gjorde opmærksom på i forrige tråd (tror jeg det
var) så går den faktisk ok gennem validatoren.

Hvis jeg er komplet på afveje så skyd mig endelig ...

Gitte

On Wed, 22 Aug 2001 12:09:42 +0200, Sune Rastad Bahn
<sslug@sslug> wrote:

><udkast type=læserbrev>
> <udgaver>
>  0.1 - Ser om bolden vil rulle (sparre).
>  0.2 - saglighed++ (kongslund)
>  0.3 - Sprog og andre smårettelser (bla. fra Sune, Klaus og
>        Grove). Og så dropper vi interessen for DR's
>        formålsparagraf (sparre).
>  0.4 - Sprog og andre smårettelser fra Grove. Ole slår på
>        reklameforbudet. Morten leverer en hårdtslående
>        indledning (sparre).
>
>  1.05 - Sune skriver hele baduljen om (derfor nyt hovednummer)
>  1.06 - rettelser og en lidt mere agitatorisk slutning (sune)
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]