Re: [PR] DR vers. 1.06

Sune Rastad Bahn <sslug@sslug> writes:

Nu har Peter jo godt nok sagt at det skal ud, men jeg forsøger mig lige
med nogle sidste øjebliksrettelser.

> til visningen af indhold af DR-tv.  Derfor vil vi opfordre dig til at
> købe det nyeste af én af følgende fjernsynsmærker: Sony eller

s/én/ét/

> skal man helst ikke være synshandicappet, da netop oplæsnings
> programmer er særlig følsomme overfor korrekt formaterede sider.

s/oplæsnings programmer/oplæsningsprogrammer/

> Hvorfor er DR Onlines hjemmeside fyldt med så mange fejl at kun få
> browsere kan tyde siderne ? Disse fejl er så grove at DR Online føler

s/siderne ?/siderne?/

> Amatører der sidder og roder med deres egne hjemmesider kan man godt
> tilgive når springer over hvor gærdet er lavest, men at DR-Online, som

Find lige ud af om "DR Online" skal skrives med eller uden
bindestreg. (Se foregående citat.)

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622
Registrer dig selv på http://counter.li.org/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]