Re: [PR] Helt ny udgave af DR-brevet

Jeg synes nu at tv2 referencen er ganske relevant, da tv2's side primært
brugrer CSS og de i følge w3c.org er i orden:

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http://tv2.dk/

Ok der er en del warnings, men ingen fejl,
og ved hensyn til resten at layoutet:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Ftv2.dk%2F&doctype=Inline

Er der da en del fejl, men mange ligner mere fejl i selve validatoren:

    * Line 200, column 78:
	... ef="http://babs.tv2.dk/follow.php3?banner_id=4416&url=http://stepstone
      Error: unknown entity "url" (explanation...)

Den skal vel ikke blande sig i hvilke parametere der overføres til et php
script?

og andre virker ganske banal:

    *  Line 60, column 18:
      Error: there is no attribute "MARGINWIDTH" for this element

    * Line 60, column 33:
    Error: there is no attribute "MARGINHEIGHT" for this element

Selv om openstående ikke er standart kan jeg ikke forestille mig at
det ville går helt galt hvis en browser ignorerer dem?

Generelt synes jeg ihvertfald at siden virker perfect i Mozilla 0.93,
og den burde vel være 100% standart kompatible?

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys			*/
/*	Square Watermelon Super Happy Fun Go-Go		*/