Re: [PR] Helt ny udgave af DR-brevet

Gitte og Henriks rettelser er stort set fulgt. Her ang. Kongslund:

Jonas Kongslund wrote:

> on Tuesday 21 August 2001 11:00, Sune Rastad Bahn <sslug@sslug>
> wrote:
>
> Indledningen er blevet god.

> Webfortolkere lyder underligt og jeg tvivler på at alle vil kunne forstå
> betydningen. Jeg kan ikke lige finde på noget bedre uden at inddrage
> udtryk som "velformet HTML" og "syntaks", så er der andre som er mere
> kreative?

jeg har fjernet ordet:
Dele af webstedet er ligefrem lavet med fejl
så browsere, selvom de overholder de globale internetstandarder, ikke
har mulighed for at vise indholdet korrekt.

> Vi skal ikke glemme at TV2 også har syntaktiske fejl på deres sider og
> derfor nok ikke er det bedste eksempel. Læserbrevet vil ikke miste noget
> ved at stryge ovenstående afsnit om TV2.

er gjort.

> Her skal vi måske lave en omformulering. De browsere der omtales her vil
> for nogen fremstå som bedre produkter (idet de kan vise flere sider
> /ordentligt/), hvilket helst ikke skulle ske.

jeg har rettet det til

Hvorfor er DR Onlines hjemmeside fyldt med så mange fejl at kun få
browsere kan tyde siderne ? Disse fejl er så grove at DR Online føler
sig nødsaget til at advare om dem, hvis man besøger hjemmesiden med en
anden browser end en af de få udvalgte. Hvorfor retter de ikke fejlene
istedet?

Sune