Re: [PR] Helt ny udgave af DR-brevet

Jørgen:

> "Jacob Sparre Andersen" <sslug@sslug> wrote in message

> Hvad har TV2 kunnet klare? Jeg tror ikke på at de følger
> de retningslinier SI har lavet for websider.

At lave websider, hvor der ikke er så mange fejl at de
finder det nødvendigt at advare om dem.

Skal vi i stedet køre på Folketingets opbakning om
internettets åbne standarder (den famøse Open
Source-beslutning fra forskningsudvalget)? Det vil være synd
ikke at hænge dem ud for de misbrugte 100 mio. DKK.

Jacob
--
"Historien bliver skrevet af vinderne,
 så jeg skriver historie."