Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

On Mon, 20 Aug 2001 11:04:15 Jacob Sparre Andersen wrote:
> Jeg kom til at tænke på noget lignende i nat. Hvorfor ikke
> illustrere teksten med en tegning/et billede af et (B&O-)
> fjernsyn der viser teksten:
>
>           Teknisk uheld
>
>    Dette program kan kun ses på
>    fjernsyn fra Sony og Philips.

Vi kunne få lavet en karrikeret tegning der
sarkastisk illustrerer denne analogi.
Det kan være et udmærket blikfang for
læserbrevet. Folkene på ingeniørens bagside
er storleverandører af den slags tegninger.

Så er det unødvendigt at skrive noget om TV i
selve teksten og den kan gøres mere skarp og
målrettet.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.