Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

Anna:

> Hvad med at begynde brevet med analogien med TV?
>
> Jeg forestiller mig noget i denne stil:
>
> Fremtidens avancerede fjernsyn vil kunne
> bruges i demokratiets tjeneste, men hvad vil der ske hvis
> DR-udsendelser kun kan ses med fjernsyn fra
> Sony eller Philips?
>
> Ovenstående fremtids-vision er heldigvis fiktiv, men
> allerede nu, har DR i demokratiets tjeneste,
> på sit website besluttet, at det kun skal ses
> med IE eller NS.

Jeg kom til at tænke på noget lignende i nat. Hvorfor ikke
illustrere teksten med en tegning/et billede af et (B&O-)
fjernsyn der viser teksten:

          Teknisk uheld

   Dette program kan kun ses på
   fjernsyn fra Sony og Philips.

   Du kan købe et hos F-Gruppen.

Lad os se om vi kan få plads til det hele.

Jacob
--
"Any, sufficiently complicated, experiment is indistinguishable from magic."