Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

"Jacob Sparre Andersen" <sslug@sslug> wrote in message

> Nu kan der trods alt forskel på hvad man skal og hvad man
> gør. Hvis vi er utilfredse med Statens Information er det
> bare et spørgsmål om at klage til Folketingets Ombudsmand.

Det mener jeg ikke man skal. Man bør kontakte SI først. Hvis
de forstår klagen og retter problemet, så er der ikke nogen
grund til at gå via ombudsmanden - det må være sidste udvej.

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://www.teameggroll.org