Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

on Thursday 09 August 2001 20:24, Joergen Ramskov <sslug@sslug>
wrote:

> Er vi sikre på det? Hvis der her tænkes på "Statens standard for
> elektronisk publicering"
> (http://www.si.dk/netsteder/publ/netpubl2/index.html), så burde www.si.dk
> vel validere? Gæt selv om den gør det...

I så fald synes jeg at vi bør fjerne slutkommentaren.

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund
Wonder what XNS is? Learn more at http://www.xns.org/xns/nutshell.html