Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

on Thursday 09 August 2001 15:34, Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug>
wrote:

> Kan det virkelig passe at en så vigtig offentlig institution
> som Danmarks Radio, der oven i købet ser sig selv som en
> vigtig støtte for det danske demokrati - i stedet for at
> overholde internettets standarder - vil diskriminere mellem
> folk der handler hos Microsoft og folk der bruger software
> fra dette monopol-lignende firmas konkurrenter?

Jeg synes det er lige lovlig hårde ord. DR ønsker ikke bevidst at
diskriminere folk, der ikke bruger Microsoft-produkter. De henviser jo også
til Netscape.

Vi er enige om at det er kritisabelt at deres site ikke kan læses
tilfredsstillende med andre browsere, men derfor bør vi IMHO ikke rette
skytset mod deres påståede forkærlighed til Microsoft.

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund
Wonder what XNS is? Learn more at http://www.xns.org/xns/nutshell.html