Re: [PR] Computerworld "just dont get it".

On Tue, Dec 05, 2000 at 22:30:42 +0100, Adam Helms wrote:

> Hvis man skulle kigge på om Linux fremgang, skulle man lave en
> undersøgelse rundt i virksomhederne i danmark, og hører om de har nogen
> Linux servere, hvad de laver, hvornår de har fået dem etc. Jeg tør ikke
> sige om om linux er en erhvervssuccus herhjemme, eller ikke, blot at man
> Skulle Computerworld ikke opfordres til at lave en mere reel artikel om
> hvad tingene drejer sig om?. Jeg syntes de helt mangler forståelse for
> hvad det égentlig handler om.

Et par sider længere henne har Computerworld en annonce for en
lille boks med linux (firewall etc.)
Og der er også andre annoncer der er linux relateret i bladet.
Men ok, journalisterne læser vel ikke annoncerne i bladet,
der er sikkert en annonceafdeling der står for disse..... :)

--
Frank Damgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]