Re: [PR] Computerworld "just dont get it".

On Tue, 5 Dec 2000, Adam Helms wrote:

> Det var med skuffelse jeg i dag læste computerworld. De havde en ganske
> lille linuxsektion, hvor de forsøgte at beskrive udviklingen af linux i
> Danmark gennem det sidste år. Det beskrev de blandt andet ved en tabel
> med antallet af salgte software licencer i år, henholdsvis sidste år.

Det er naturligvis rent vås at se på det.

> Skulle Computerworld ikke opfordres til at lave en mere reel artikel om
> hvad tingene drejer sig om?. Jeg syntes de helt mangler forståelse for
> hvad det égentlig handler om.

CW prøvede at lokke mig til at give en update på
situationen, men jeg var presset for tid, så Claus
Sørensen tog den. Lidt ærgeligt at der ikke er kommet
nye historier på banen.

Der er mange gode historier fra det sidste år - men vi
er for dårlige til at fortælle dem - de kommercielle
historier bør komme på f.eks. www.klid.dk - i et højt
tempo. Men også artikler som dem Jesper Laisen og
tilsvarende andre skriver til computerblade er så
*ekstremt* vigtige - men kun få personer har taget den
tråd op. Det er synd.

SKRIV!

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]