Re: [PR] 0.2 Linuxdemonstration på Hovedbiblioteket (fwd)

On Mon, 27 Nov 2000, Hans Schou wrote:

> 0.1 Hans Schou
> 0.2 Peter Tot omformulere. Hans tilføjer sprog

Hans Schu - jeg hedder pto eller Toft :-)

> [...]
> torsdag d. 30/11 2000 fra 16 til 19 på Københavns Hovedbibliotek.
>
> Linux er et styresystem til computere, der udemærker sig ved at være
> gratis og med fri adgang til al den kildekode, der ligger bag, dvs. Open
> Source.
>
> På grund den populartiet som Linux har fået de senere år er Linux og Open
> Source er efterhånden blevet almindelige begreber i de danske medier, og
> ikke mindst i folketinget.
>
> Arrangementet er åbent for alle og er gratis. Man kan se Linux køre på
> computere og der er rig mulighed for at diskutere med erfarne

Skal der gøres mere ud af hvad der sker på selve dagen?
Hvis ingen brokker sig - så skal den ud kl. 12 i dag
senest.

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]