Re: [PR] Alan Cox i Sverige

Peter:

> Vil foreslå at vi laver en pressemeddelelse om Alan og
> hans foredrag i Lund + noget om at interviews kan
> arrangeres lørdag formiddag (evt. fredag eftermiddag) -
> sikkert ved at ringe til fx. Hans, mig eller Ole -
> idonno.

Lyder fornuftigt.

<pm>
 <udgaver>
  0.0.1 Løs snak (sparre)

 <huller>
  (endnu ikke sammenhængende nok)

 <overskrifter>
  1) Linux-guru besøger Øresundsregionen
  n) Alan Cox besøger DF og SSLUG

 <tekst>
  Linux-guruen Alan Cox kommer på besøg hos Skåne Sjælland
  Linux User Group og Dator Foreningen ved LTH den
  7. oktober.

  Der vil være mulighed for at aftale interviews med Alan
  Cox ...

  DF er ...

  SSLUG er ...

  Kontakt:
   - chlor

</pm>

Jacob
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]