Re: [PR] Information støtter fri dansk ordliste

Claus:

> Idéen var nu bare, at komme i gang med
> pressemeddelelsen, så den kunne være klar på det
> tidspunkt vi fik lov til at bruge databasen - hvis vi
> altså får lov.

Det er jo også meget godt, men hvis vi udsender en
pressemeddelelse i samme øjeblik aftalen er på plads, så er
der et grusomt pres på os, der kører projektet, for at komme
ud med noget nyt med det samme, og jeg foretrækker at kunne
tage det lidt med ro (af og til).

> Jeg prøvede bare at være forudseende.

Ok, men du må gerne starte beskeden med et notat om at det
er det der sker.

Jacob (der håber at der bliver brug for udkastet)
--
"There are only two types of data:
                         Data which has been backed up

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]