Re: [PR] Dsdo-1.4-PM (0.9 engelsk)

Ole:

> Skal vi ikke have noget med om speling.org

Det vil jeg helst vente med til vi har fået nogle klart
formulerede regler omkring brug af domænet på plads.

Jeg kan forestille mig at det kan komme på plads i løbet af
weekenden.

> og Ada-tingen?

Så skal jeg til at pakke en ny udgave af den også (10 sek.)
og opdatere den tilhørende dokumentation (10 timer), så det
kommer altså også til at vente.

> Så hvis andre nationaliteter vil til at gøre det samme,
> kan vi levere infrastrukturen.

Ja. - Vi vil ikke levere infrastruktur i form af plads på
vores maskiner. Vi uddeler blot navne under
speling.org-domænet (og så har vi noget programmel, der er
egnet til ordlistevedligeholdelse).

Det jeg ser som den største arbejdsindsats er nok at holde
øje med at folk følger de - forhåbentlig meget rimelige -
regler vi sætter for at få adgang til et speling.org-navn.

Jacob
--
"Then, after a second or so, nothing continued to happen."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]