Re: [PR] Linux Demodag d. 16/9

On Mon, 4 Sep 2000, Claus Sørensen wrote:

> Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

> 2. Linux-demodag lørdag den 16. september
> 3. Pingviner i Illum, Glostrup og Ishøj lørdag den 16. september

4. Linux fylder 9 år
5. Linux fejrer sin 9. fødselsdag

(Pingviner i IShøj, tihi)

> Linux er et styresystem ligesom Microsoft Windows og kan erstatte det.

Hov! Du må ikke sammenligne Linux med Windows (men godt Windows med Linux
- jvnf. Maddog).

Linux er et styresystem og det kan erstatte Microsoft Windows.

> SSLUG er forening for interesserede Linux-brugere i nævnte område.

SSLUG er en forening for interesserede Linux-brugere.
(Vi tillader også andre at være med)

:
> Som opfølgning på lørdagens demonstrationer holder SSLUG
> installationsfest

Jeg har det simpelthen dårligt med ordet installationsfest. Det kan godt
være, det er hyggeligt, men hvis folk kommer anstigende med en kasse øl og
en flaske tequila og regner med FEST, så tager de altså fejl.

Jeg ved godt at installationsarragement er ret langt. Men det er
væsentligt mere korrekt.

> på Niels Bohr Instituttet torsdag den 21. september
> kl. 19.00. Her er det muligt at tage sin pc og tilbehør med, så man
> gratis kan få installeret Linux på den. Det kræver dog lige, at man

gratis kan få installeret Linux på den. Det kræver dog, at man

ham der vil have et rødt slips
--
Rødt Linux-slips? Kontakt <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]