Re: [PR] swpat (se)

Salve!
BRA skrivet Micke, jag kommer att diskutera
frågan med en företagsjurist nästa gång jag träffar honom.

Jag anser det är ett bättre brev en danskarnas. :)

Angående Linux som reg varumärke i Sverige.
 Det finns ett företag som har reg på namnet,
 jag har varit i kontakt med PRV och beställt
 material om varumärker ifråga.
Det rörde sig inte om operativsystemet Linux.
Det verkar inte som att Linux är registrerad som
operativsystem i Sverige.
Vad anser SSLUG om att vi kontaktar övriga LUG:ar
i Sverige för att registrerar det och skänker det till Linus ?

MvH DANTE