Re: [PR] WINE interview

On Mon, 20 Sep 1999, Hans Schou wrote:

> Vi skal på LinuxToday igen.
> Vi skal lave et interview med ham WINE-fyren, Marcus 'BugNix' Meissner.
> Jesper eller en anden kan stille spørgsmålene, jeg fotograferer til.

God ide - i øvrigt så kommer Marcus 'BugNix' Meissner også til Århus i
denne omgang. Han var meget tæt på at komme til DKUUG i København (også
for os), men der kom grus i maskinen. Anyway Odense og Århus.

> Hvilke spørgsmål skal vi stille?
> (og i hvilken rækkefølge?)
>
> --------------------
>
> Why at all make it possible to run Windows programs on Linux?

Følg op med "Which kind of Windows programs is it realistic to run using
Wine today - and in a year."

> Why did you get involved in WINE?
>
> How often do you programming WINE?
> (hours on monthly basis)

nej - how much time do you spend programming WINE per month.

> Do you work with Windows on dayli basis?

daily .

> What would happend if Windows became open source?
>
> Will WINE work with Windows 2000 programs?
>
> What is your background?
>
> When will WINE be included in the distributions?
>
> Have you ever kissed a girl?
> (Det spørgsmål fik David Miller af nogle Sun-programmøre. David
>  blev gift sidste år ;-) Han har omprogrammeret TCP/IP og arbejder
>  hos Colbalt Computer)

Jeg synes ikke du skal stille det sidste spørgsmål selvom det er sjovt.
Er du uheldig, så træder du på en forkert tå. Jeg forstår dig, og du kan
måske gøre det hvis situationen er til det - men det er noget du ikke skal
bruge uanset hvad.

God ide - go go go

     .--.      Peter Toft, Ph.D.
    |o_o |     sslug@sslug