Sv: [PR] Forslag til lidt flere på presselisten

Fra: Claus Sørensen <sslug@sslug>

> Jeg mangler det nye magasin Computer Reseller News, som jeg
> ikke har et eksemplar eller emailadresse på.

Men det har jeg nu:

sslug@sslug Redaktionssekretær Lars Peter Lorenzen på Computer Reseller News.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         K L I D         Tlf:       44 66 24 16
Nøddelunden 110       S S L U G        Fax:       44 66 25 16
2765 Smørum          P L O M U S       Email:    sslug@sslug