Re: [PR] SWPAT PM er sendt

Fra: Peter Toft <sslug@sslug>

> Kun hvis afsender (Hans) eller jeg fortæller det (og det gør vi).
> Det er et problem med ezmlm som ikke lige kan løses.

Med andre ord: ezmlm kan ikke have en emailadresse i en mailliste
som tilhører en af dens egne maillister. Altså tilføje sslug@sslug
til maillisten sslug@sslug

Er det korrekt opfattet?

De herligste nattehilsner

Claus Sørensen           K L I D            Tlf:    44 66 24 16
Formand             ------------------      Fax:    44 66 25 16
Nøddelunden 110     Kommercielle Linux      Email: sslug@sslug
2765 Smørum       Interessenter i Danmark   Web:    www.klid.dk