SWPAT PM er sendt

On Tue, 14 Sep 1999, Hanne Munkholm wrote:

> Tjo, hvis Hans selv vil stå som afsender, har jeg ingen
> indvendinger.

OK

> Men det ville være rart hvis han ville vente med at
> sende den til der var andre end ham selv, der havde
> sagt "go". Får PR listen overhovedet at vide, når en PM
> er sendt?

Kun hvis afsender (Hans) eller jeg fortæller det (og det gør vi).
Det er et problem med ezmlm som ikke lige kan løses.

> Anyway, vi er der vel nu. Jeg har ikke læst version 14
> endnu, men jeg bilder mig ind at jeg ved, hvad der står
> i den...

Jeg har kontrolleret at den som går ud nu (version 14) har alle de
rettelser som Hanne, Hans og Jacob har lavet her til sidst.

TAK - GODT GÅET VENNER !

p.s. den er ude nu ;-)))

....There is a low, deep rumbling sound in the distance.
I believe it is the sound of Penguins on the march.
Follow us into the Linux future.....