Re: [PR] pas på

Peter Toft wrote:

> Hans har lige sendt version 13 til sslug-presse-dk og sslug-presse-se.
> Jeg har sagt nej - idet jeg umiddelbart ikke kan approve den svenske
> samtidig. Jeg tror ikke den kommer ud - de skal sendes hver for sig.
>
> Det er sikkert ok, at Hans selv sender (Hanne ?), men skal vi ikke lade
> den svenske ligge få dage og se om den kan blive oversat til svensk ?

Tjo, hvis Hans selv vil stå som afsender, har jeg ingen
indvendinger.

Men det ville være rart hvis han ville vente med at
sende den til der var andre end ham selv, der havde
sagt "go". Får PR listen overhovedet at vide, når en PM
er sendt?

Anyway, vi er der vel nu. Jeg har ikke læst version 14
endnu, men jeg bilder mig ind at jeg ved, hvad der står
i den...

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\\        http://www.aub.dk/~luke/

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just
think that they make really crappy operating systems."
-- Linus Torvalds