Re: [PR] swpat 13

On Mon, 13 Sep 1999, Hans Schou wrote:

> Peter Toft wrote:
>
> Godt, go!
>
> ----
>
> En anden ting er at der står "NO software patents" på vores forside.
> Hvad holdning har SSLUG? Er vi totalt imod sw-pat's som det
> antydes, eller ønsker vi grundig vurdering?

Jeg tror på at holdningen med den grundige vurdering holder længst og vi
bliver taget seriøst. Det er 100% i tråd med en meget lang dansk tradition
- sund skepsis. Jeg synes vi har gjort et godt stykke arbejde sammen her -
for den PM illustrerer mange af de problemer vi kan få hvis der ikke sker
noget. Hvis alt sejler videre, så ender det med US tilstande. Dette er
også EU kommisionen oplæg.

;-)

Do you trust one company to decide the future ?
You can win - Choose Linux !