Re: [PR] Pagina blir distributor for Best Linux (fwd)

On Tue, 15 Jun 1999, Hans Schou wrote:

> hmm, kan vi ikke nøjes med at sætte dem på /linuxkommerciel
> eller på nyhedslisten?

Både og !!!

> Der er jo trods alt kun tale om en distributør.
>
> Bedre var at sende en PM ud om Best Linux, som jeg altså ikke kender.
> Eller skrive en anmeldelse.

Just præcis - at der er en distributør er til linuxkommerciel.html og
forsiden - men det er selve historien at der er en svensk distribution som
er væsentlig at fortælle, evt. sammen med erfaringer.

... når Kalle eller andre får skiver så er det oplagt at vi får lidt
erfaringer skrevet ned.

;-)

Do you trust one company to decide the future ?
You can win - Choose Linux !