Re: Sv: Sv: [PR] Linuxbog: Rettelse + forslag

On Mon, Feb 22, 1999 at 11:31:42PM +0100, Peter Toft wrote:

> Jeg vender det lige med Henrik Størner om der er tekniske problemer i det.
> Indtil da, så skyd begge.

Det eneste tekniske problem er, at begge lister er modererede - d.v.s.
hvis vi putter announce på presse-listen, så vil en besked til presse
generere dobbelte confirmation-request beskeder til moderatorerne.

Jeg synes det ville være en bedre ide at "cross-poste" dem til sslug-misc.
Og så savner jeg i øvrigt at de ligger centralt på www.sslug.dk ...

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the