Re: Sv: [PR] Linuxbog: Rettelse + forslag

On Mon, Feb 22, 1999 at 11:15:26PM +0100, Peter Toft wrote:

> Claus: Det synes jeg du har meget ret i. Lad os gøre det til en regel, at
> det er sslug@sslug og sslug@sslug man skyder den
> endelige af til.

Apropos: Var det ikke en ide at de officielle PR-ansvarlige også er
dem, der har mulighed for at godkende postings til sslug-presse
listen?

I øjeblikket er det undertegnede og vist nok pto, som skal endeligt
autorisere alle postings på sslug-presse. Jeg forsøger at følge med
på PR-listen, men det kan sgu godt være svært nogen gange at vide
hvornår diskussionerne er slut, og teksten er endeligt færdig.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the