Sv: Sv: [PR] Linuxbog: Rettelse + forslag

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Peter Toft <sslug@sslug>

¨> On Mon, 22 Feb 1999, Claus Sørensen wrote:

> Claus: Det synes jeg du har meget ret i. Lad os gøre det til en regel,
at
> det er sslug@sslug og sslug@sslug man skyder den
> endelige af til.

Var det ikke meget lettere, hvis ANNOUNCE kom på presselisten - eller som
minimum PR-listen kom på?

Så kunne man også se, hvornår en pressemeddelelse rent faktisk røg ud
;v)))

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 24 16
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk