Sv: [PR] Gratis bog til salg 0.95

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>Hvis der er nogen rettelser, er det nu!
>Den skal gerne ud i aften.

Eller i morgen meget tidligt - jeg går i seng nu og står op igen kl. 4:30
og sender den inden jeg tager til Server Forum 99 konference.

>Bogen blev første gang udgivet CD-ROM-brændt i november 1998, hvilket
>gør at det også er den første bog der er blevet "brændt" før den blev
>trykt.

Bogen blev første gang udgivet på CD-ROM i november 1998, hvilket
gør, at bogen er den første, som er blevet "brændt", før den blev
trykt.

>Bogen er skrevet af Peter Toft, Kenneth Geishirt og Snebjørn Andersen

Bogen er skrevet af Peter Toft, Kenneth Geisshirt og Snebjørn Andersen

<<< Du skal huske at ændre navne alle steder ;v)) >>>

>Open Content Licensen foelger reglerne for Open Source licenser, som
>for software, der frigives med kildetekst, hvor Open Content dækker
>bøger,

Open Content Licensen følger reglerne for Open Source licenser, som
for software, der frigives med kildetekst, hvor Open Content dækker
bøger og andre medier,

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 24 16
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk