Re: [PR] Gratis bog til salg - 0.03

>Forfatterne har haft som første mål, at det skulle være muligt at
>downloade bogen gratis via Internet. Dernæst at den skulle udgives
>pænt indbundet til en rimelig pris.
Hvilket må siges at være sket nu, da bogen inkl. 2 cdrommer med Redhat Linux
5.2 , wordperfect 8.0, Netscape Communicator 4.5  og meget andet nyttigt
software kan erhverves til den ringe sum af 69 kr. Det er nok et at de få
steder, hvor man kan købe et komplet styresystem med en profesionel
tekstbehandler og trykt manual for kun 69 kr..

Noget lignende ovenstående burde efter min mening tilføjes, da vi jo gerne
vil gøre reklame for IDG´s udgivelse. Hvis alle downloader bogen i stedet
for at købe, så bliver der jo nok ikke udgivet en ny version af bogen
senere.