Re: [PR] Kalle DallhEimer flytter til Sverige

Michael Nordstrom wrote:

> Och jag tillåter mig att ha en motsatt åsikt.

Godt.

> Skicka en artikel om KDE till de svenska datortidningarna och se om
> du kan få den publicerad. Lyckas du med det så går det säkert att även

Jeg har diskuteret denne pm med flere. Den havde være bedre hvis Kalle
var flyttet fra USA til sverige.

Idag var der en artikel i Computer World om en dansker der skulle være
chef for Microsoft's partner-afd. Who cares?

Vi har flere gange diskuteret 'spam' med journalister, og de siger at
det er det ikke. De får flere hundrede om dagen og er vandt til det.
Næsten alle SSLUG's PM'er er blevet bragt et eller andet sted.
Det er der mange firmaer der midsunder os.

Måske skal PM'en kun ud i lokal-området i Sverige.

Anyway, PM'en får lov at ligge et par dage indtil Kalle siger go.

--
best regards