Re: [PR] Gates og visioner...

On Sun, 7 Feb 1999, Andreas Bach Aaen wrote:

> Nej,
>
> ingen sslug/linux i TV1 kl. 21-22.
> Men de svage spøgrsmål, den lidet edb-kyndige journalist kunne præsentere
> og de meget glatte og velformulerede svar Bill Gates kunne give, så er det

jeg har hørt at selv på den særlige seance for IT chefer i DK (ca. 40 stk)
blev der spurgt fra salen om Linux - og heller ikke der ville Bill udtale
sig om Linux. Vi fortsætter med fuld damp (+20%)

> Skal vi ærge os i sslug efter at blive "glemt" i denne omgang ?
> Nej, det mener jeg ikke. Det bedste er hvis, det er vores egne
> begivenheder, der driver os frem i medierne. Det ville da være kedeligt
> altid, at være dem der lige kan trækkes frem som modpol, hvis journalisten
> har brug for dette.

Det er nok det klogeste jeg har hørt denne uge!

Markedet bestemmer alt. Vi skal vise at vi er bedst hele tiden - hjælpe
andre, give til andre - så kommer det hele nok (og hvis det ikke gør
fordi ZX spectrum eller C64 lige pludselig blev på mode igen - så hul i
det - vi havde det sjovt).

"What did you do for Linux today?".

;-)

"Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their important
stuff on ftp, and let the rest of the world mirror it ;)"

                    --- Linus Torvalds