Sv: [PR] Kører din bilradio på Linux?

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>Pudsigt, jeg har lige set den i Euroman (nede hos frisøren :).
>Billede af Tux og det hele, men ikke Linux nævnt med et ord.
>
>Tror du det er en nyhed?

Jeg hørte første gang om den i oktober, men det er vist først nu den rigtig er kommet i produktion.

Desuden er det helt sikkert en nyhed, at den kører Linux 2.2. Det første hardwareprodukt, som bliver solgt med 2.2.

De skal vist fremgå lidt klarere af PM'en.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 46 46
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk