Sv: [PR] Linux vs. NT [0.2]

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>http://www.sgi.com/newsroom/press_releases/1998/december/samba.html
>
>Det er godt nok ikke Linux, men Samba. Throughput på 193Mbit/s
>ved 60 samtidige brugere.
>
>Jeg bryder mig ikke om så mange links til zdnet.

Det er bare lidt svært, når de ikke har samlet dem i en artikel, hvor det er
nemt at se, hvor resultaterne kan ses :v(

>zdnet har skrevet en masse sludder om Linux+OpenSource, eller
>rettere noget der skal betragtes som FUD.

Hvis vi skal nøjes med henvisninger til dem, som kun skriver positivt, 100%
reelt og korrekt om Linux, så bliver henvisningerne snart meget få. ZNET
afspejler nok meget godt det, som er i gang i øjeblikket - fra FUD over
forundring til fantastisk...

Hos LinuxToday er de også delt op i enkelt artikler...

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 46 46
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk