Re: [PR] Linux vs. NT [0.2]

Hvis det skal handle om reelle benchmarks duer Hans's link ikke.

Det er nok ikke realistisk at skare ned på links, da ZD ikke har
en side der refererer til dem alle. Den eneste måde jeg kan
tænke mig at få antallet af links ned, er at henvise til en
"BENCHMARK" side på SSLUG hvor vi samler benchmarks fra ZD og andre
steder, og præsenterer dem med en foromtale eller lignende.

Det er de første NT/Linux benchmarks jeg har set som ikke bare
siger at Linux er bedre, men faktisk sætter tal på.

/Jens