Sv: [BESTYRELSEN] ESR i søndags og mandags..

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Hanne Munkholm <sslug@sslug>
>Jeg kan godt fortælle lidt om sændag hvis det er. Jeg var ikke med
>mandag.
>
>Men skal vi lave et samlet referat af alle 3 dage og lægge det på
>vores webside - og evt. give det til AOD?
Lad os køre det på PR-listen. Så kan alle bidrage med, hvad de fik ud af de
forskellige fordrag med guruen, som kunne blive til en samlet
referat/pressemeddelelse.
Denne mail er sendt til både bestyrelsen og pr-listen.

De herligste hilsner
Claus Sørensen  -  sslug@sslug  -  Tlf. 44 66 24 16
        PLOMUS - professionelle Linux-løsninger
      Nøddelunden 110  -  2765 Smørum  -  Danmark
       http://www.plomus.dk/  -  Fax 44 66 25 16