Re: [MISC] Et par (interessante) nyheder/historier (fwd)

From: Christian Grau Jacobsen <sslug@sslug>

ØV !

> "ORLANDO, Florida -- The next version of Lotus Domino and Notes
> collaboration software will be on store shelves next month, with a Linux
> version due later in the year, the IBM-subsidiary's chief executive

> Det er interessant, fordi det er den første større Workgroup suite (det
> fremgår ikke helt klart om det kun er server softwaren, eller om
> klienten også er med)

Christian tilføjer:

Efter at have undersøgt Lotus lidt nøjere kan jeg afsløre følgende :

- Der er INGEN planer om at porte Notes klienten til Linux
- Der er INGEN planer om at porte Smartsuite til linux
- Der er INGEN planer om at porte anden software til  linux

Det er altså kun Notes serveren der (måske) portes.