Re: [WWW_ADMIN] Re: [PR] eric raymond på forsiden

On Thu, 7 Jan 1999, Peter Toft wrote:

> Jeg fik ikke muligheden, da jeg mere skulle følge studieværten.
> Men nu skal vi til at skyde med skarpt ang. ESR.
> Martin kommer med en side med program.
> Kristian med webtilmelding.
> Den skal dog allerede på vores forside nu og et hint om at tilmelding
> kommer meget snart.

Det kan være jeg har overset pressemeddelelsen, men hvad laver han på Fyn?
FLUG møde? I så fald, hvor? Hvornår? Hvem er velkomne?

Det samme for DKUUG: Hvor? Hvornår? Hvem er velkomne?

Jeg har plottet noget ind i kalenderen, men er ikke 100% sikker på det er
korrekt.

/Ole