Re: [PR] eric raymond på forsiden

On Thu, 7 Jan 1999, Keld J|rn Simonsen wrote:

> Kære www-adminere!
>
> Kan vi ikke rydde forsiden, så Eric Raymond annonceres flot?
> Peter Toft optræder i TV i aften DR1 21:30 og vil muligvis
> anoncere Eric Raymond, så han ville gerne have at det stod prominent

Jeg fik ikke muligheden, da jeg mere skulle følge studieværten.
Men nu skal vi til at skyde med skarpt ang. ESR.
Martin kommer med en side med program.
Kristian med webtilmelding.
Den skal dog allerede på vores forside nu og et hint om at tilmelding
kommer meget snart.

> på vores forside. Det kan evt være pressemeddelesen, med tilføjelse
> om at han optræder på fyn d 24 og i København d 25 (datoerne mangler
> i pressemeddelesen (ku fx sige på Symbion i kbh d 25 kl 19-22).
>
> Keld
>
> PS: for engangs skyld er DKUUG før os.

ja og nej - Claus har koordineret med DKUUG, og FLUG er jeg i god kontakt
med.

> Noget andet, kunne nogen (Frank måske) udsende pressemddelelsen?

Martin har gjort det (fint), men den skal på forsiden med tydeligt link.

;-)

THE PENGUIN IS THE COMPUTER