Re: [PR] Omtale i Søndagsavisen

Henrik:

> Hvilken søndagsavis?

Den med stort S. En (vist nok) landsdækkende dansk
reklamefinancieret ugeavis.

> Kan du henvise til nogle sites der beskriver dette?

Man kan altid henvise til <URL:http://www.opensource.org/>, men
jeg tænkte mere på at skrive noget sammen til lejligheden.

Jacob

     --  E-post:         sslug@sslug          --
     --  Web...: <URL:http://hugin.risoe.dk/Jacob/>  --