musik download....

Hejsa allesammen.

Må man spørge hvor i downloader musik henne?

Jeg synes at steder med lovlige drm-frie downloads svinder ind.

Det skulle jo gerne virke på min linuxbox, jeg er ikke i besiddelse
af en privat win/mac maskine.

De steder jeg tidligere har brugt har stoppet for downloads.

Det vil være rart med noget dansk, så man også kan få danske
kunstnere :-)

Har f.eks. kigget her:
http://www.thetoptens.com/best-mp3-websites/
Men ikke noget dansk at finde...

De venligste hilsener
Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-12-16, 20:05 CET [an error occurred while processing this directive]