Re: [NOVICE] Nyt projekt...

On 30 May 2012 at 12:38, Frank Damgaard wrote:

> Men du kunne jo også bruge php med includes mv og så lave
> en "statisk kopi" med wget eller lign. så det kan gemmes
> på cd/usb ?
Tænkte på noget i den stil, men får jeg ikke et problem med .php vs
.html ??
Både på filerne, og i links (?)

Denne løsning ville faktisk passe mig fint, da jeg er vant til php
:-)

> jeg formoder det er noget med den samme "top" og headere/bund mv, og
> lidt varierende inbdhold på siderne?
Det er faktisk en pensumliste til noget kampsport.
Den skal indeholde ordlister, videoer, forklaringer, billeder og
links til eksterne sider, hvis man afvikler den et sted hvor der er
mulighed for net.

> sslug-teknik, det er jo et mere "avanceret" problem dette her....
Prøver at forhøre mig der :-)

Takker....

:-)
Danjel