Nyt projekt...

Hejsa.

Jeg har rodet mig ud i at starte et nyt projekt, men mangler lidt
praktiske råd, og lidt om "hvordan man gør" nogle ting.

Et eksempel kunne være:

Jeg skal bygge en hjemmeside, udelukkende med statiske sider, da den
skal kunne køre fra en usb / cd / lokal m.m.
Hvordan bruger jeg de samme informationer igen og igen, uden at
skulle lave det hele xx-dobbelt, og uden at skulle rette 1000 steder,
hvis der kommer en rettelse?
Kan man lave noget smart her???

Hvis dette ikke er stedet for den slags, hvor skal jeg så henvende
mig, forslag ??

De venligste hilsener
Danjel