Re: [NOVICE] new

On 27 Apr 2012 at 18:30, kirstine12 wrote:

> Hej jeg er kommende Linux bruger håber jeg. Linux Mint er jeg ved at
> installere.
>
> Er der noget Linux ikke kan som Windows kan?
> vh
masser, men mindst lige så meget den anden vej :-)

Det er lidt ligesom at sammenligne xbox og ps3, det er begge
spillekonsoller, de er gode til hvert deres, men det er ikke altid at
du kan få spil til begge.
Du kan heller ikke tage et xbox spil og putte i en ps3.

Du kan dog godt, hvis du er lidt heldig, få windows-programmer til at
køre på linux via wine...

Det eneste jeg er løbet ind i er at jeg synes at det er bøvlet at
synce min mobil med linux...

Jeg kører kubuntu, og har været glad for det fra dag 1.
Dag 1 var med version 6.04, så vidt jeg husker...

:-)
Danjel