Re: [NOVICE] kio?

"Hans Henrik Hansen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
news:sslug@sslug

> Ja, præcis som hidtil.

> Dét lyder interessant - det prøver jeg at lufte i 'dk.edb.mac'.

"Jeg har fået et par svar - jeg gengiver seneste replik/duplik:

> OK - men min pointe var jo, at der INTET er ændret på Linux-siden og
> ALENE opgraderet til Lion på Mac-siden; så spørgsmålet må stadig være,
> om Apple så har foretaget ændringerne vedr. GPLv3 'mellem' de to
> udgivelser?

Lad være med at bekymre dig om GPLv3 og lign. Det har ikke noget med dit
problem at gøre. Der er heller ikke tale om at Apple har lavet deres
helt egen "samba-erstatning" fra bunden, som der var indikeret i det
andet indlæg.

Lad være med at se på det som at "Apple" har gjort noget, eller at der
skulle være "konflikter" mellem Apple og Linux eller lign. Det hjælper
dig ikke frem til en løsning på problemet.

Se på det som at du har en computer, hvor du har opgraderet
Samba-softwaren fra een version til en anden. Så kan du begynde stille
og roligt at fejlsøge problemet på helt almindelig vis. Dvs. kig i logs
på begge maskiner, når du oplever fejlen. Se hvad processerne gør,
kontroller at du har opsat rettighederne som de skal være, osv."

- indtil videre vil jeg nok forsøge at klare mig igennem uden kio SuSE<->
Mac! ;

--
med venlig hilsen
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]