Suse

Hej

Jeg vil gerne have min Suse 11.4 opgraderet til en 12.1.

Jeg har derfor hentet filen "openSUSE-12.1-DVD-x86_64.iso" på openSUSE's side, og brændt den uden fejlmeldinger, og alt ser korrekt ud.

Når jeg begynder installation kommer den efter 1' velkomst, og at jeg har klikket O.k. til installation, op med en melding om, at jeg skal indsætte "CD nr. 1" - jeg har 'kun' en DVD med programmet på, og det vil den ikke acceptere :-(

Hvad gør jeg forkert, og hvor kan jeg evt. finde en 'fejlfri' version af DVD'en?

Jeg har hentet "12.2 Milestone 1", og den installerer fint - der kan jeg bare ikke løse alle konflikterne ved installation af Nvidias drivere til dual-monitor opsætning.

Jeg har desværre forlængst smidt min 11.4 disk ud - hvor kan man hente den igen - jeg har ledt på KLID, dog uden resultat.

På forhånd tak
mogens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]