kio?

Jeg plejer at udveksle filer mellem husets (tre) computere vha. kio -
hvilket hidtil har virket nogenlunde godt (der har nu og da været lidt
problemer med at 'opnå adgang' - men efter nogle forsøg er det som regel
gået).
For en dags tid siden prøvede jeg at forbinde Linux-pc'en med Mac'en -
resultatet var således:
Fra Linux-siden kunne jeg problemfrit (læ)se indholdet på Mac'en, men
jeg kunne ikke kopiere data fra Linux til Mac .
Fra Mac'en kunne jeg slet ikke tilgå Linux-siden - det blev oplyst, at
der var et 'problem med den ønskede server', og jeg blev anbefalet at
forsøge igen senere'.

Jeg har vist de vigtigste meddelelser her:

http://www.hansogoline.dk/netv/kio_smb.htm

Jeg skal tilføje, at problemet er opstået, efter at jeg har opgraderet
Mac'ens styresysten fra 'Snow Leopard' (som den er købt med) til 'Lion'.
Desuden skal oplyses, at filoverførsel Mac <-> Windows XP virker som
før.

'Linux' er SuSE 11.2/KDE 4.3.5

--
med venlig hilsen,
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]